Groep 7-8Drama

Schoolreisje!

Terugkijken: wat hebben we geleerd?

betekenis

Schoolreisje!

  • Waar ging deze klas naartoe? Waaraan zag je dat?
  • Wat vond je goed bij de WAAR passen? Waarom?
vorm

Spelrichting

  • Waar in de presentatie werd bewust met spelrichting rekening gehouden?
  • Waar in de presentatie was de spelrichting een probleem?
  • Wanneer is spelrichting niet zo belangrijk?
vorm

Gebaar

  • Kun je een helder gebaar noemen uit deze presentatie? Wat betekent het? 
  • Is er een moment in de presentatie dat een groter gebaar had kunnen gebruiken? Over welk moment heb je het precies?
vorm

Mimiek

  • Kun je aangeven wat de speler voelt? Waaraan zie je dat? 
  • Kun je een karaktertrek herkennen in de gezichtsuitdrukking? Waaraan zie je dat? 
werkwijze

Nasynchronisatie

  • Waar in de presentatie kwamen spel en stem sterk samen? 
  • Heb je naast dialoog ook geluiden gehoord? Wanneer?
onderzoek

Prik je locatie

  • Is jouw locatie (je waar) gebruikt in de presentatie? Zo ja: ben je daar tevreden over? 
  • Welke locaties vond je eerst ongeschikt (of raar) maar bleken toch in de opdracht te passen?
  • Hoe kwam je op het idee voor jouw locatie?
Alweer een beetje creatiever geworden!