Groep 3-4Muziek

Spiegelbeeld

Terugkijken: wat hebben we geleerd?

betekenis

Spiegelbeeld

  • Lukte het om het spiegelbeeld van iemand anders te zijn? Wat vond je lastig?
  • Lukte het om de betekenis van de tekst goed over te brengen? 
muziekaspect

Tempo

  • Was de muziek snel of juist langzaam? 
werkwijze

Eenstemmig

  • Was het zingen goed te verstaan? Waarom wel/niet? Werd er goed gearticuleerd?
  • Werd er gezongen met expressie? Hoe?
werkwijze

Bewegen op muziek

  • Pasten de bewegingen bij de opdracht? Waarom wel/niet? 
  • Welke bewegingen heb je uitgevoerd?
  • Werd het hele lichaam gebruikt voor de bewegingen of maar een deel? 
  • Werden de bewegingen op de puls van de muziek uitgevoerd? 
  • Pasten de bewegingen bij de sfeer van de muziek?
onderzoek

Zeg ja

  • Heb je overal ja op gezegd? Zo nee: waar dan niet op en waarom?
  • Hielp het ja zeggen om sneller te kunnen creëren? Waarom?
Alweer een beetje creatiever geworden!