Groep 3-4Muziek
Spiegelbeeld
Terugkijken: wat hebben we geleerd?

betekenis
Spiegelbeeld
- Lukte het om het spiegelbeeld van iemand anders te zijn? Wat vond je lastig?
- Lukte het om de betekenis van de tekst goed over te brengen?
muziekaspect
Tempo
- Was de muziek snel of juist langzaam?
werkwijze
Eenstemmig
- Was het zingen goed te verstaan? Waarom wel/niet? Werd er goed gearticuleerd?
- Werd er gezongen met expressie? Hoe?
werkwijze
Bewegen op muziek
- Pasten de bewegingen bij de opdracht? Waarom wel/niet?
- Welke bewegingen heb je uitgevoerd?
- Werd het hele lichaam gebruikt voor de bewegingen of maar een deel?
- Werden de bewegingen op de puls van de muziek uitgevoerd?
- Pasten de bewegingen bij de sfeer van de muziek?
onderzoek
Zeg ja
- Heb je overal ja op gezegd? Zo nee: waar dan niet op en waarom?
- Hielp het ja zeggen om sneller te kunnen creëren? Waarom?

Alweer een beetje creatiever geworden!